February 8, 2011

Chinese New Year holiday tahun ni kami sekeluarga duduk kat rumah... tak jadi balik kampung... So, saya pun menghabiskan waktu terluang dengan "KL Shopping Malls Hopping". Pergi menziarah shopping mall di Klang Valley... Walaupun tak bercuti di tempat2 percutian, my visit to the shopping mall is more damaging (to my pocket and wallet), huhuhu...



Last Saturday, before my eldest daughter balik ke Tapah, kami sekeluarga makan di Zam Zam Arabic Restaurant, Seksyen 9, Shah Alam. Akak and I have been craving for Arabic food....

Zam Zam Arabic Restaurant
Oasis 9,
Jalan Tengku Ampuan Zabedah F 9/F,
Section 9,
Shah Alam, Selangor.


My Hubby and Aiman busy choosing the food. Too many choices...



Aiman...



Batrisyia busy with her PSP while waiting for the food




Me and Batrisyia...





Afiqah and yours trully....




Photo session....



non-alcholic beer






My fav, Lamb Mandy





Whole Roast Chicken




Cream Caramel, Batrisyia's fav













No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Letz Chat

Followers