April 13, 2010

Selamat Pengantin Baru Hidayah & Nazri Part 1





10 April 2010 adalah tanggal keramat buat Hidayah (my niece) dan Nazri. Alhamdulillah, pada pagi sabtu yang lalu, Nazri selamat melafazkan ijab dengan sekali lafaz.... Legaaa...Itulah yang terpancar di wajah Nazri dan kaum keluarga...




Alhamdulillah







Sijil nikah negeri Johor.... Tulisan jawi....





Barang-barang hantaran dari Hidayah untuk Nazri




Ini adalah cake hantaran dari Hidayah buat Nazri.... Mula2 saya nak buat deco bertemakan warna putih... Suci.... tapi my hubby said, nampak macam plain sangat....So, saya tukar cupcake cover from white to slightly greenish color.....Saya rasa kali ni tak ceria lah pulak cupcakes yang  saya buat ini... Akak kata masa saya buat cake tu mesti mood saya tak ceria. Sebab tu cupcake kurang ceria... Memang fikiran agak bercelaru masa tu.... Banyak kerja kat ofis yang tak selesai.





Ini pula wedding cupcake for Hidayah and Nazri.... Yellow roses with green background. Hidayah memilih hijau sebagai tema majlis perkahwinan ini. So I have to choose colors which are suitable with green. Fikir punya fikir, akhirnya saya memilih yellow roses as the cake topper.






Majlis bersanding



Ayah saya (datuk kepada Hidayah) membaca doa ketika majlis bersanding





Sebahagian dari para tetamu yang hadir



To be continued in Part 2 - Wedding Reception at Nazri's house

Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Letz Chat

Followers