December 14, 2009

Happy Birthday Atiqah Azrina

Pada hari jumaat, 4 Nov 09, saya dan keluarga telah di jemput untuk menghadiri majlis hari lahir Atiqah Azrina, anak kepada jiran kami. Majlis akan di adakan pada hari sabtu 5hb. Saya dan keluarga telah merancang untuk pergi bercuti pada 5hb. Arrangement for flight and hotel were already arranged. Panic seketika dibuatnya... Tak sempat nak beli hadiah... SMS (the invitation) saya terima semasa di pejabat... Memang lah tak sempat...

Balik dari pejabat, saya terus kedapur... Instead of beli hadiah, saya pun buat cake... Malam tu lah buat cake, malam tu juga lah nak kemas baju (walau pun cuma baju saya) tapi sibuk lah juga.. Nasib baik anak2 dah besar, pandai packing barang2 sendiri...

Pada hari sabtu, selepas subuh saya sambung kerja2 menghias cake... Dengan pertolongan dua orang consultants cum advisors (Afiqah and Batrisyia) saya buat cake "Princess" untuk Atiqah. Disebabkan kesuntukan masa, decoration for "my princess" was so simple.... I hope Atiqah likes the cake...











No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Letz Chat

Followers