SDE

April 17, 2013

Breakfast of the day

Pagi ni tak tau apa nak makan. Setiap pagi tengok kat Cafe, makanan sama aje, pejam mata pun boleh tau makanan apa yang ada. So hari ni nak jadi adventurous sikit, tukar menu. Saya beli toast, telur dan sambal tumis.... Wallaaa... Ini lah my breakfast pagi ni...



2 comments:

  1. sedapnya..sambal pun nmpak sedap..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adda, sambal tu memang sedap, tapi saya rasa dia letak terlebih belacan, gatal hidung, hehehe

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Letz Chat

Followers

Follow by Email